London III

Tisdag i London.
Vaknade upp på rummet, åt frukost i hotellets matsal,
Fixade iordning med allt nödvändigt och begav oss sedan iväg. Shopping stod på schemat. Tog the Central Line till Oxford St, Regent St och Carnaby/Soho.
Lunchade nyttig snabbmat på Leon, jag åt sötpotatisfalafel och Emma vegetarisk curry. Här kan ni ju läsa mer om stället, tips om ni åker till London. Super gott!
Gick vidare och in på Carnaby Street, provade Dr Martens bland annat men köpte inga och ångrar mig lite såhär i efter hand men köpte mig två stycken kjolar på American Apparel, och som jag längtat!
Stannade till på Victoria's Secret, och det var ju som en ren och skär dröm. Köpte dofter och body lotion och kommer dofta så gott ett bra tag fram över. Skulle kunnat köpa en av alla sorter och underkläder lika så, men den här gången blev det inte så.
Fotade dåligt resten av dagen men fick med mig ett par nya snabba dojjor ifrån Asics, en klocka och en scratch map (som Julia tipsade om på bloggen!) ifrån Urban Outfitters, två klänningar och en blus ifrån Topshop hem.
Härefter sa vi godnatt och bestämde oss för att sömn var bästa medicinen mot trötta ben och ömma axlar efter bärande på kameror och väskor hela dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Åh så fina bilder! Och London är ju cirka världens finaste stad, älskar den så så mycket! Hoppas du hade det riktigt fint därborta, men det verkar ju så!

2013-04-04 @ 15:46:52
URL: http://monphotos.blogg.se
Postat av: olivia

alltså åh, london, gud så underbart. och vad fina de bruna docsen var! har inte sett såna.

2013-04-04 @ 16:00:04
URL: http://www.okntnmr.blogspot.se
Postat av: Ella Wirstad

Jättehärliga bilder!! Väldigt inspirerande!

Svar: Tack så jätte, jätte mycket! Blir så glad!
cinquantejours - en fotodagbok

2013-04-08 @ 15:06:10
URL: http://ellwis.blogg.se/
Postat av: Matilda

alltså sötpotatisfalafeln, jag dör. ser ju löjligt gott ut!!

Svar: Kan säga då att det var löjligt gott!
cinquantejours - en fotodagbok

2013-04-10 @ 12:26:13
URL: http://pinkplasticjesus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0