Om det som varit en av de bästa veckorna i mitt liv.

Det är den första riktiga sommarlovsdagen idag. Därför blickar vi tillbaka på veckan som varit, som utan tvekan varit en av de bästa i mitt liv.
Började glad, och klädd i favoritshortsen och en favorit tröja ifrån ASOS.
Fick på tisdagen hem ett till paket ifrån ASOS, älskar det! Och åt havregrynsgröt med massa kanel och mandelmjölk till frukost på tisdagen.
På kvällen åt jag honungsmelon till frukost och efter skolan dagen efter, alltså på onsdagen, promenerade jag hem i strålande sol.
Då åt jag mellanmål i toppklass i form av keso, varma bär, nötter och melon. Samma kväll hade jag en fin kväll med mina favoriter på ett dansgolv i stan. På torsdagen hade vi skolavslutning och jag bar en ny rutig favorit i från ASOS som anläng med måndagens paket dagen till ära.
Till lunch åt jag björnbärsscones och apelsin med en kopp te vid sidan av och på kvällen bjöd jag hem mina bästa tjejer på smörgåsbord för att kicka igång sommarlovet. Bra grejer.
På fredagen var det äntligen dags för det vi väntat på så himla länge, nämligen Utkastningen, vilket innebar en helt galet fantastiskt bra dag med bästisar, dans och lycka för att sedan somna bredvid min Ingrid vid fyra på morgonen.
Såhär såg vi ut när vi cyklade runt och firade studenter och jag var så glad för dagen.
Världens bästa tjejer igen och så ett fint hus nära där jag bor.
Pionerna blommar, hoppas de håller sig till midsommar. Tacomiddag och apelsin efter nio långa timmar på jobbet.
Jag avslutade veckan med att läsa samma bok som söndagen innan, nämligen Mot Ljuset av Elin Boardy, bra läsning.
 
Ha det fint!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie.

åh.. det ser då verkligen ut som om du haft det utmärkt. himla fint!

2013-06-18 @ 18:07:16
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0