Paket på posten, Game of Thrones och brygghäng.

Nu är det juni, den tredje för att vara exakt. Tiden rusar förbi och om tio dagar får jag sommarlov, det känns pirrigt, ledsamt och på något sätt så himla fantastiskt. Alla tre på en gång. Vi tar en titt på förra veckan, på så sätt känns det inte som om tiden går riktigt så fort ändå.
Jag kom hem efter skolan och hade fått paket på ifrån Asos på posten, bästa grejen att komma hem till och sen innan dess hade jag varit på körskolan och nu har jag börjat plugga till körkort, känns meganervöst.
Samma eftermiddag åt jag keso med kanel och äpple och ett ägg med kaviar till mellanmål och på tisdagen blandade jag Bullerby-klänning ifrån London med en Cruella de Vil-top som bland annat låg i paketet från dagen innan.
I onsdags stillade jag hungern efter skolan med ett mellanmål bestående av keso, müsli, varma bär, kokos och te plus äggmacka men den hann jag äta upp innan för magen kurrande lite väl mycket och prioriterade att börja kolla på Game of Thrones i min säng istället för att skriva en uppsats om människans evolution. Mycket bättre tycker jag, och nu är jag helt fast. Har kollat igenom säsong ett på bara ett par dagar.
Satt på trappen, drack te, åt kvällsmål utan att frysa ett minsta dugg och åt mellanmål efter skolan.
Har tittat till grödorna på balkongen och nu är det snart dags att plantera ut dessa bland annat och så har jag luktat på den nyutslagna syrenen som känns i minsta bris.
Klädde mig i byxor från Stockholms Stadsmission och var osminkad med ett leende på läpparna för det är sommar nu.
Hängde vid sjön med dessa två, pratade om allt som är viktigt och hade det hur bra som helst. Tycker om dem.
Och till sist så har jag cyklat med min lillasyster, ut en sväng på landet och tillbaka hem innan många timmar väntade på jobbet.

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh mysigt. är också helt fast i game of thrones nu. kollade på 3 säsonger på en vecka.

2013-06-04 @ 12:57:33
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: malin

men du er jo så pen! koselige bilder elin :)

2013-06-05 @ 21:05:38
URL: http://kodiakbird.squarespace.com
Postat av: Ellen Lindberg

Du är så fin!

Svar: MEN ÅH, TACK DETSAMMA! Blir ju helt pirrig av såna fina kommentarer.
cinquantejours - en fotodagbok

2013-06-07 @ 21:59:06
URL: http://blogg.ostran.se/ellenlindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0