Stockholm i svartvitt

Nu är jag hemma ifrån Stockholm och har haft det så bra. Såhär har det sett ut i svartvitt:
Tisdag morgon: Packa, vänta på tåg och åka tåg, läsa Alltings Början av Karolina Ramqvist och äta keso.
Anlände till Stockholm, där fick jag och Regina åka åt olika håll. Jag tog linje 17 till Bagarmossen för att spendera mina nätter hos mina kusiner.
Där ser det ut lite såhär och just den här gången träffade jag dvärgpudeln Hulda, som blev alldeles skuttig och super glad när en kom innanför dörren, som de vaktade under veckan.
Det var så varmt att en kunde gå barbent och behövde inte frysa klockan tio på kvällen. Då åt vi mat och drack öl på Vurma tillsammans med Reginas syster Andrea och hennes kompisar Alice och Philip samt blev alldeles fnittriga när Bill Skarsgård gick förbi.
Älskade Stockholm <3
Vi besökte Kungsan, här är körsbärsblom och lite jag. Hej hej!
Mitt braiga sällskap Regina och lite Gamla Stan.
Sallad med hummus från Gildas Rum till lunch i 24 graders värme vid Nytorget.
 
Det var två och en halv väldigt bra dagar och vi har hunnit med pojkbandskonsert i Friends Arena, jordgubbar bland körsbärsblom i Kungsan, och så fick jag krama om Flora när jag köpte te av henne i Hötorgshallen vilket var väldigt fint & bra. Jag åker tillbaka till Stockholm så snart jag kan igen, det har jag bestämt för gud va

Kommentarer
Postat av: Jocke

Otroligt, vilken igenkänningsfaktor jag har alltså! :D Eller minne, kanske. ;)

Passerade igenom där idag med och bladen har redan börjat mista den där riktiga rosafärgen nu och trilla av...Dock tog folk fortfarande kort. Jag brukar ha det som en årlig tradition att gå dit och ta kort, de blommar ju bara någon vecka per år. Det är ju lätt för mig som alltid bor här, liksom...Född och uppvuxen. ;) Idag sjösatte teknisterna (KTH) en massa roliga båtar här istället, ganska kul att se det med.

Vart bor du annars då? :)

Svar: Ja, de blommar ju tyvärr över ganska fort tyvärr, som med de flesta vårtecken.Jag bor 30 mil ifrån Stockholm, är 18 år och pluggar. Vad heter du och vad pysslar du med? :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-11 @ 23:37:54
Postat av: Julia

Jättefina bilder! :)

Svar: tack så jätte mycket :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-11 @ 23:49:56
URL: http://juliaelisons.blogg.se
Postat av: Emma

Hejhopp!
Vart kommmer din prickiga klänning ifrån? Jätte fin:)

Svar: Hej hå! Klänningen som i det här fallet är en blus är ifrån andra hand men ifrån Polarn & Pyret från början! :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-12 @ 10:57:52
Postat av: natalie

otroligt härliga bilder som du tagit där i stockholm, verkligen!

Svar: Tack så jätte mycket, åh!
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-12 @ 11:58:21
URL: http://vaniljcolaochglitterplagg.blogg.se
Postat av: rebecca

åh fint.
svar: åh, tack så mycket!

Svar: tack så mycket finis.
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-12 @ 16:32:37
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Lillaviol

Jättefina bilder, åh!

Svar: tack så jätte mycket, ih!
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-12 @ 21:02:07
URL: http://sprallice.blogg.se
Postat av: Jocke

Min familj och jag brukar semestra 30 mil bort istället. :) Hänger fortfarande med dem upp till Hälsingland på somrarna. Fast du kanske bor söderut istället? :)

Jag heter John och är illustratör/musiker/författare. (Även om det sistnämnda mest är passion då och inget inkomstbringande. ;)Har väl ganska många intressen tror jag, men är mest intresserad av musik. Det har alltid varit min största lycka. :)Både att spela & skriva egen och lyssna på annan musik.

Svar: ja, jag bor söderut.
din sysselsättning låter himla bra alla bra saker. fast för min del sysslar jag inte med någon utav dessa tre. jag tycker personligen att musik är världens enda medicin, det får oss att leva.
vad heter du i efternamn? sånt är ju alltid roligt att veta :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-13 @ 00:52:15
Postat av: Jocke

Varför undrar du det egentligen, spelar det någon roll? :)

Jag vet ju inte ens ditt förnamn.Eller vilken stad du bor i.

Svar: Sånt är kul att veta ju! Jag heter Elin förövrigt :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-14 @ 01:49:16
Postat av: Jocke

Haha, skulle du Googla mig finns det ändå hundratals med samma namn, eftersom jag heter ett väldigt vanligt svenskt efternamn...Men du skulle nog ändå inte hitta någonting om mig. :)Däremot om min farsa, som numera är politiker och ofta med i media, han skulle du kanske t.o.m. veta vem det är...

Nej, ett tips är att vara ganska anonym på nätet till en början, innan man känner folk bättre. ;)

Vad vill du själv jobba med då efter studierna? :)

2013-05-14 @ 19:33:56
Postat av: tilda

åh så fina foton du tar!

Svar: tack så mycket :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-14 @ 21:09:33
URL: http://dagsljus.webblogg.se
Postat av: julia

fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket finis!
cinquantejours - en fotodagbok

2013-05-19 @ 17:56:49
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0