NÄR VÄRLDEN UTANFÖR FYLLS MED KÄRLEK OCH LYCKLIGA HJÄRTAN.


Det ovan står på min önskelista i år och det kommer från alla möjliga ställen, TopShop, Adlibris, Fjällräven, O.P.I, Åhlens, CDON och Arabia Finland. Allra helst vill jag att en vinröd Kånken ligger under granen i år.
Vad önskar ni er i julklapp?

Idag är det fyra dagar kvar till julafton. Imorgon går jag på jullov efter att ha avslutat min första gymnasietermin. Jag sitter på helspänn, är helt pirrig, håller tummarna för att marken ska vara vit och jag ska fira dubbelt upp och har julafton två dagar i rad fast på olika håll, vilken lyx! De sista julklapparna ska slås in i fint papper och i huset luktar det julskinka och mammas köttbullar som steks i förväg. Inom loppet av en och en halv vecka blir det festligheter av alla dess slag och innan jag går tillbaka till skolan ska jag dra in så mycket närhet av vänner som går och njuta av ledighet innan skolstress kommer tillbaka.
Förresten, den första februari åker jag till Stockholm i tre dagar med min fina vän sofie för att gå på Gavin DeGraws konsert, vara i stan och sova hos mina kusiner två nätter, så himla himla bra.

Ha det jättefint tills vi hörs nästa gång, ni är så bra så bra och era fina ord gör mig helt bubblig, tack.
Trackback
RSS 2.0