Grillpremiär en fredag i april.

Den här fredagen var en otroligt jobbig dag med begravning och farväl av en vän och före detta klasskompis som förlorat kampen emot leukemi och det gör ont för att världen är så fruktansvärt orättvis, men kvällen slutade himla bra ändå med premiärgrillning hos Hanna. Lite såhär såg det ut:
Regina var där, med Angry Birds keps från glassbilen, servetthatt och snygghet,
Linnea,
det åts god mat, bland annat grilloumi och grillad majskolv,
Fina Amanda & Sandra och en suddig men glad jag,
Sara med världens kanske finaste hår,
Clara,
Ulrika,
Det grillades marshmallows och gjordes S'mores och så har vi en något brusig men värdinna i form av Hanna.
Det var en himla trevligt och utöver dessa var även Alexander, Joel, Viktor, Filip, Ingrid & Lisa där, men dem fick jag ingen bild på. Det pratades om viktiga och mindre viktiga saker och jag tycker inte att premiärgrillningen för i år kunde varit bättre.

Idag är det söndag och jag har läst franska så huvudet är helt mosigt men det faktum att jag skriver mitt sista prov i ämnet imorgon gör det mer okej. Ska avsluta min kväll nedbäddad med säsong ett av Grey's Anatomy, för det är jag värd. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: olivia

men åh så fint och mysigt.

Svar: Ja, det var det verkligen.
cinquantejours - en fotodagbok

2013-04-29 @ 09:30:20
URL: http://www.okntnmr.blogspot.se
Postat av: lisa

mys!

2013-04-29 @ 16:54:00
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Matilda

Härliga bilder :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
cinquantejours - en fotodagbok

2013-04-29 @ 18:19:02
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0