Sjung om studentens lyckliga dag.

En av årets hittills varmaste dagar firades med Claras student, det var en så himla bra dag.
Vi tog bilen till Skövde och ställde oss mitt i folkvimlet, väntade och solen brände.
Det kramades, skrattades, och fotades i mängder såklart.
Vi kollade på kortegen och det spritter i mig när jag tänker på all den glädje som det utstrålas såna här dagar, nästa år är det min tur!
Väl hemma hos Clara åts det god mat och presenter öppnades.
Ett paket innehöll bland annat en minigris som hon önskat sig av Joel & Anders fast just den här var i plast och de var jätte luriga och sa att det kanske kommer något senare, så vem vet om hon får en riktigt minigris?
Här är hon, min fina Clara. Är så nedrans stolt och glad över att ha henne i mitt liv.
FÖR DU HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD DU ÄR BRA!
 
Nu peppar jag inför Håkan i Göteborg imorgon och inväntar en superfestlig vecka med student, utkastning och sommarlovsstart. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0