JAG MÅSTE VIDARE TILL VARJE PRIS, INGEN DAG FÅR BLI DEN ANDRA LIK.









Lite bilder som kort och gott visar hur min fina helg började i torsdag med ena lillasystern som sätesgranne, ris-i-frutti frukost och sen bilder från fotbollsmatcher och liknande såklart.
Alla bilder är tagna av mig ©

Jag har haft fyra famtastiskt bra dagar i Halmstad med så himla fina tjejer med massvis av skratt, fotboll, glädje men också såklart tårar. Vi kom på en andra plats efter en oerhört jämn match som slutade 0-1, lite surt men så är det och det är ännu lite surare att jag inte fick chansen att spela en enda match på grund utav ett dåligt knä, men jag kan garantera er att jag spelar i världens bästa fotbollslag med helt otroligt underbara tjejer.
Nu väntas tre veckor sommarlov då jag ska försöka hinna med så mycket som går, bl a spelningar, så som Oskar Linnros och Tove Styrke, Göteborgs tripper och lite andra trevligheter som att få tillbaka den bruna färgen på nosen.

Vad har ni för er i solen?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint.

2011-08-02 @ 09:39:10
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Jasmin

Jag läser om Harry Potter-serien för kanske den 18e gången och känner hur bra livet är. Så fina bilder.

2011-08-02 @ 21:56:11
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Emilia

Fin blogg, gör du bloggdesignen själv?

Jag tycker att fotboll är en kul sport förresten! :)

2011-08-03 @ 11:51:56
URL: http://nowemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0