Sommarlovslunch för lata dagar.

Åt det här till lunch idag, och det var så otroligt gott. Gick till affären i brist på mat i skåpen hemma och tog med mig sånt som är gott och bra för kroppen och resultatet blev en sallad med quinoa trecolore, zucchini, paprika, svarta bönor, fetaost och broccoli med lite sås vid sidan av. Nöjd och mätt med ny energi i kroppen efteråt. Perfekt sommarlovslunch tycker jag.
Har ni några favoriter? Oavsett om det är frukost, lunch, middag eller mellanmål? Tipsa på!
 
Idag är en bara vara hemma dag och jag har lapat sol, för i år ska jag baskemig bli brun och fin, fixat och läst på altanen och nu ska jag ta en springtur så fort solnedgången är på ingång.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh ser supermumsigt ut!

2013-06-19 @ 23:04:24
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: elno

gu vad gött, vilken kul mat!

Svar: ja, jag tycker också det! det är mycket roligare att laga sådant här än annat.
cinquantejours - en fotodagbok

2013-06-23 @ 23:35:56
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0